23 Mayıs 2024 Perşembe

23 MAYIS

1984 sergio leone tarafından yönetilen, robert de niro ve james woods'un başrollerini paylaştığı  destansı suç filmi "bir zamanlar amerika'da" cannes'da ilk gösterimini yaptı.

1992 boğaziçi'nde anadolu ve rumeli yakası iskelelerine ve anadolu hisarı'na uğrayan bir vapurda sahnelenen, turgut denizer ile ümit denizer'in perdeci adlı oyununu deneyimledim

1993 tuncel kurtiz'in şeyh bedrettin destanı'nı taxim's night park'ta seyrettim

1995 ilk defa ute lemper'i seyrettim; istanbul ses tiyatrosu'nda

1998 gisela may'in tiyatral konserini harbiye kenterler tiyatrosunda seyrettim

2004 şahika tekand'ın stüdyo oyuncuları ile sahnelediği oedipus sürgünde adlı oyunu enka oditoryumu'nda seyrettim

2006 giorgio strehler'in carlo goldoni'den uyarladığı arlecchino - iki efendinin uşağı adlı oyunu harbiye muhsin ertuğrul sahnesi'nde seyrettim

2008 salıpazarı'ndaki 5 numaralı antrepo'da sahnelenen william forstyhe'ın human writes adlı gösterisini seyrettim

2012 ilk defa bir tim etchells/forced entertainment gösterisi seyrettim; essen - pact zollverein'da the coming storm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder