7 Nisan 2011 Perşembe

2000 / 19. istanbul film festivali


.41 film; ama dişe dokunuru çok az; vasat bir yıl

.tim roth'un "war zone"u çok çarpıcı; bir oyuncudan bu kadar olgun bir ilk film; hayranlıkverici!

.theo angelopoulos toplu gösterisi; "kumpanya" çok çok iyi!

.robert bresson toplu gösterisi; en çok "yankesici"yi beğendim; "jean d’arc’ın yargılanması" filminden hiç hoşlanmadım ama yıllar sonra tekrar festival programına alındığında tekrar izledim ve hayran kaldım..

.sasa gedeon'un "budala’nın dönüşü" sürpriz şekilde bu yılın en çok beğendiğim filmi oldu.

.takibe aldıklarım beni yine hayal kırıklığına uğratmadılar: "elveda sevgili yurdum" otar iosseliani, "miss julie" mike figgis, "götür beni" léa pool, "mutluluk" todd solondz, "topsy truvy" mike leigh, "limbo" john sayles, "with or without you" michael winterbottom, "cockie’s fortune" robert altman, "ghost dog" jim jarmush

.aleksander sokurov'un "moloch"unda sıkıldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder