3 Temmuz 2024 Çarşamba

03 TEMMUZ


1987 ilk defa gidon kremer'in konserine gittim; istanbul festivali tarafında geçici olarak konser mekanına dönüştürülen istanbul spor ve sergi sarayı'nda, orpheus oda orkestrası eşliğinde çaldı

1990 bu ve ertesi akşam ilk defa prestijli oda orkestrası topluluğu academy of st.martin-in-the-fields'in konserine gittim; iona brown'un şefliğinde konser aya irini müzesi'ndeydi

2001 istanbul aya irini müzesi'nde jan garbarek'in hillard ensemble ile verdiği konsere gittim; konserin ilk parçası çok etkileyiciydi: garbarek ve hillard ensemble'ın üyeleri aya irini'nin içinde dolaşarak icra etmeye başladılar ve sonunda hepsi sahnede bir araya geldi

2003 istanbul harbiye açıkhava tiyatrosu'nda fazıl say'ın metin altıok oratoryosu'nun dünya prömiyerine gittim; devlet çoksesli korosu'nu ibrahim yazıcı yönetiyordu, zuhal olcay ve burcu uyar solist idiler

2014 istanbul cemal reşit rey konser salonu'nda leszek możdżer'in konserine gittim

2015 berlin'de haus der berliner festspiele'de the forced entertainment'ın table top shakespeare serisinden henry VI part 3 ve cymbeline'i seyrettim; ilerleyen günlerde bu seriden dört oyun daha seyredeceğim

2019 maguy marin'in efsanevi yapıtı may b'yi ilk defa seyrettim; stuttgart'ta colours dans festivali'nde



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder