11 Temmuz 2024 Perşembe

11 TEMMUZ


1960 harper lee'nin bülbülü öldürmek adlı romanı yayınlandı

1985 yıldız saray tiyatrosu'nda bir konsere gittim; evet, o zamanlar yıldız saray tiyatrosu'nda konser ve tiyatro gösterileri oluyordu ve biz sıradan halk oraya girebiliyorduk. konser gail barber'ın arp konseri idi

1994 istanbul harbiye açıkhava tiyatrosu'nda bobby mc ferrin & bang zoom trio konserine gittim

1999 istanbul harbiye açıkhava tiyatrosu'nda suzanne vega'yı dinledim

2000 istanbul lütfi kırdar kongre merkezi'nde ryuichi sakamoto'yu dinledim

2005 istanbul harbiye açıkhava tiyatrosu'nda gonzalo rubalcaba & charlie haden'i gittim

2007 ilk defa barcelona gren festivali'nde bir gösteriye gittim; teatro grec'te pascal comelade & enric casasses konseri

2016 berlin schaubühne'de thomas ostermeier'in yönettiği, başrollerinde ursina lardi ve ilk defa bir schaubühne yapımında sahneye çıkan nina hoss'un oynadıkları lilian hellman'ın die kleinen füchse adlı oyununu seyrettim

2023 aix-en-provence opera festivali kapsamında vitrolles stadyumunda klaus makela şefliğindeki orchestre de paris'ten igor stravinski'nin ateşkuşu, petruşka ve bahar ayini yapıtlarını devasa beyazperdeye yansıyan ve bu yapıtlar için özel olarak çekilmiş filmleri seyrederek dinledim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder