29 Ekim 2010 Cuma

idans'ın bitmesine üç gün kala

idans'ın facebook hesabına üyeyim, her gün oradan bilgilendirme mesajları geliyor. ancak ben yine de, günaşırı da olsa idans'ın sitesine ve bloguna da girip bir bakıyorum, herhangi bir değişiklik, yenilik var mı diye.

bugün girdiğimde anasayfa'daki içindekiler listesinde bir de ne göreyim; festivalin bu seneki en önemli ayaklarından biri olan ve aday sunumları 18 ekim'inden beri festival kapsamında devam eden jardin d'europe ödülü çerçevesinde düzenlenen kritik çaba etkinliğinin bir de blogu varmış!
tevekkeli değil, kritik çaba yazarlarının gösteriler sırasında kucaklarına koydukları defterlere bir şeyler karalıyor olmaları.
aralarından biriyle sohbet etmişliğim de var; yazılarınız bir yerlerde çıkıyor mu diye sormuşluğum da! herhalde blogdan haberdar olduğumu düşündü ki, bahsetmedi.

ben critend2010'u idans'ın bitmesine üç gün kala tesadüfen keşfettim; blogun kısayolu siteye ne zaman kondu farkında değilim ama çok yakın zamanda olmuş olmalı. belki de ben yanılıyorumdur; dikkatsiz bir dönemime rastlamıştır.

bu serzenişim idans ekinine:
facebook'tan "casual" bir dille yazılmış onca mesaj atmayı biliyorsunuz da, insan bir mesajla da haber vermez mi; özel bir blogun açıldığını ve kritik çaba yazarlarının idans boyunca burada taze taze eleştiri yazıları yayınlanacağını.
bilsem takip ederdim!

samimi bir itiraf:
doğrusu şimdi geriye dönüp o kadar yazıyı (tam 79 adet!) okumak hiç içimden gelmiyor; ama baştan biliyor olsaydım, günü gününe takip eder, zenginleşirdim!
neyse...

1 yorum:

  1. merhaba, kritik caba blogu derslerin basladigi ilk gunlerde (18 ya da 19 ekim sanirim) twitter hesabinda duyuruldu. Ben de o gunlerde girip bakmistim. Ama sonrasinda bloga girememeye basladim, sadece davetlilere acik tutuldu blog uzun sure. Arada bir halka actilarsa da sonra yine kapattilar hep... Bilginize...

    YanıtlaSil