18 Eylül 2024 Çarşamba

18 EYLÜL



1968 william wyler'ın yönettiği, başrollerinde barbra streisand ve omar sharif'in yer aldıkları funny girl gösterime girmiş

1990 matinede new london theatre, drury lane'de cats'i, suarede prince of wales theatre'da aspects of love'ı seyrettim; ikisinin de bestecisi andrew llyod webber'di, ikisini de trevor nunn sahneye koymuştu, ikisi de the really useful theatre company yapımıydı

1997 nigel kennedy'i ilk defa canlı dinledim, konser istanbul harbiye açıkhava tiyatrosundaydı

2005 ilk defa kardeş türküler konserine gittim; konser istanbul harbiye açıkhava tiyatrosundaydı

2008 lütfi kırdar kongre merkezi'nde alvin alley american dance theater'ın gösterisini seyrettim

2011 ilk defa yıllardır merak ettiğim paris festival d'automne'da bir gösteri ve ilk defa bir christopher marthaler gösterisi seyrettim; theatre de la ville'de sahnelenen oyunun adı +-0 idi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder