25 Eylül 2024 Çarşamba

25 EYLÜL

fotoğraf: mehmet kerem özel, 15 mart 2018

1988 alvar aalto'nun tasarladığı essen'deki opera binası aalto-theater açıldı; ben bu binayı ilk defa 2008 yılında deneyimledim, sonra bir çok kere burada opera ve dans gösterileri seyrettim

1990 matinede andrew llyod webber'in starlight express müzikalini, suarede ise karaborsa bilet bularak babamla theatre royal drury lane'de nicholas hytner'in yönettiği alain boublil - claude-michel schönberg müzikali miss saigon'u seyrettim; başrollerde lea salonga ve simon bowman oynuyorlardı

2015 milano teatro elfo puccini'de radhouane el meddeb'in au temps ou les arabes dansaient adlı dans gösterisini seyrettim

2022 paris'te tuilliers bahçeleri'nde öğlenleyin yoann bourgeois'nın bizzat dans ettiği kısa işi fugue/tramboline'i emre, hang ve ben seyrettik



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder