21 Eylül 2024 Cumartesi

21 EYLÜL


1990 her majesty's theatre'da the phantom of the opera'yı seyrettim; bilet bulamamıştım, ama her gün o akşam için kuyruğa girildiğinde bilet bulunduğunu biliyordum, kuyruğa 9:30'da girmiştim, önümde bir kişi vardı, amerikalı bir çocuk. bütün gün kuyruktan bekledik, sohbet ettik, bileti aldıktan sonra gidip bir yerde hızlıca yemek yiyip oyuna girdim. hayalimdeki müzikali birinci balkonun en ön sırasından, enfes bir yerden seyrettim

2007 garajistanbul'da adva zakai'nin for a few seconds you may be really were yourself ve when i laugh it looks like this adlı performanslarını seyrettim

2015 milano'da conservatorio sala verdi'de rene jacobs yönetimindeki akademie für alte musik berlin orkestrası'ndan bach'ın matthaeus passion yorumunu dinledim, solistler sunhae kim, kristina hammarström, werner güra, sebastian kohlhepp, konstantin wolff ve andre schuen idi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder