23 Eylül 2024 Pazartesi

23 EYLÜL



1962 hanna-barbera'nı jetgiller çizgi filmi yayınlanmaya başlamış

1990 londra'da wyndham's theatre'da luigi pirandello'nun henry IV oyununu seyrettim; başrolde richard harris oynuyordu

1993 istanbul beşiktaş inönü stadyumunda michael jackson konserine gittim

1997 dünyanın en iyi baritonlarından, erken aramızdan ayrılan dmitri hvorostovsky'i ilk defa canlı dinledim, konser istanbul atatürk kültür merkezi büyük salondaydı

2007 lütfi kırdar kongre merkezi'nde aydın teker'in akabı adlı işini seyrettim

2009 modern family adlı sitcom dizisi yayınlanmaya başladı

2022 yıllardan beridir bir gösterilerini canlı seyretmek istediğim iki koreografın işlerini aynı akşam ard arda seanslarda bir salondan çıkıp diğerine koşturarak paris'te theatre national de chaillot'da seyrettim: oona doherty'nin navy blue ve sharon eyal - gai behar'ın chapter 3: the brutal journey of the heart

2023 hans werner henze'nin das floss der medusa adlı operasını berlin'de tempelhof hangar 1'de tobias kratzer rejisiyle deneyimledim; operanın tamamı dize kadar su dolu, devasa boyutlarda bir havuzun içinde sahnelendi; 100'ün üzerinde sanatçı görev aldı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder