15 Ağustos 2024 Perşembe

15 AĞUSTOS



1939 victor fleming ile king vidor'un yönettikleri, judy garland'ın başrolünde oynadığı the wizard of oz filmi gösterime girmiş

1969 woodstock festivali başlamış

1979 farncis ford coppola'nın yönettiği marlon brando, martin sheen ve robert duvall'in başrollerinde oynadıkları apocalpyse now gösterime girdi. türkiye'de vizyona girdiğinde, yaşgünü hediyesi olarak annemden beni bu filme götürmesini istedim, filmi kent sinemasında izledik; annem marlon brando'yu çok beğenir, ben de ondan adını duymuş olarak onun yeni filmini merak ediyordum, bütün film boyunca marlon brando'nun çıkmasını bekledik, son yarım saatte çıktı, o zaman filmi hiç beğenmemiştim, sinema zevkim gelişince filmin değerini anladım, ayrıca çok sevdiğim bir film oldu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder