29 Mart 2011 Salı

1986 / istanbul sinema günleri '86


.sadece iki film seyrettiğim bir yıl: pupi avati'nin mozart'ın gençliğini anlattığı "biz üçümüz" ve kent sineması'nda istvan szabo'nun "albay redl"ı.

.günlüğümden:
11 mart salı: "sinema günleri '86'nın rezervasyonları yapılmaya başlandı. onun için bugün rezervasyon formalarından bir tane aldım. akm'de kuyruk bile vardı."13 mart perşembe: "dün annemi rezervasyona razı ettirince bugün okul dönüşü hemen rezervasyon formunu akm yetkililerine teslim ettim."
27 mart perşembe: "bugün ilk durağım akm idi. rezervasyon biletlerini alıp ingiliz kültür merkezine ve oradan da 2 plak satın aldığım dünya gençlik merkezine gittim."
7 nisan pazartesi: "sinema günleri başladı. çok güzel filimler oynuyor hiçbirine gidemiyorum."

13 nisan pazar: "sinemaya gittik. "albay redl" çok güzel bir filmdi."
17 nisan perşembe: "sinema günleri '86'daki 2. filmime gittik. "biz üçümüz" çok güzel, muhteşem bir film."

19 nisan cumartesi: "bugün "beethoven'ın yeğeni"ne biletimiz vardı. nerma teyzelere verdik. "biz üçümüz" altın lale jüri özel ödülünü kazanmış. çok sevindim."
20 nisan pazar: "bugün "aşk ırmakları" vardı. babam ile annem gittiler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder