13 Mayıs 2010 Perşembe

BU KONSER KAÇMAZ!


18 mayıs 2010 salı akşamı istanbul'da benim çoktandır dört gözle beklediğim, arada sırada internet sitesine girip konser programına bakıp keşke buraya da gelse diye içimi geçirdiğim, burada albümleri satılmazken yurtdışından getirttiğim bir sanatçı konser verecek.
hayır, harry connick jr. değil. LUZ CASAL.

sesine almodovar'ın filmlerinden aşina olduğum, en az o filmler kadar kırılgan, arızalı ve melankolik bir sese, dilini anlamasanız da içinize işleyen derin bir yaşanmışlıkla yorumladığı şarkılara sahip luz casal.

luz casal istanbul'a "la pasion" adlı son albümünün turnesi dolayısıyla geliyor ancak kesin salı akşamı aya irini'de onun harikalar yarattığı iki şarkıyı "piensa en mi"yi ve "un año de amor"u canlı dinleyeceğiz.
eğer konserin şarkı listesinde "lo eres todo" olmazsa, hiç yapmadığım bir şeyi yapabilirim. o ana kadar bununla avunacağım:

4 yorum:

  1. Kesin kaçmazdı da, biz aylar öncesinden Harry Connick Jr’a gitme kararı vermiştik. Ama ama ama…

    Piensa en mi"yi bizim içinde dinleyin lütfen. İyi seyirler.

    YanıtlaSil
  2. bu konser kaçmazdı ama maalesef kaçırttılar luz'u. bu akşam san sebastian'da konseri var. son 47 koltuğa oynuyor. 21'nde cordoba'da. biletix'e göre ise sanatçının rahatsızlığından ötürü konser iptal.ileri tarihlerde yapılıp yapılmayacağı bilgiside verilmemiş. luz bir başka bahara kaldı gibi..

    YanıtlaSil
  3. hay allah inanamiyorum !
    Malkovich husranından sonra ruhuma iyi gelecekti !

    YanıtlaSil
  4. benim de harry connick jr.'a çok önceden alınmış biletlerim vardı ama ben o konseri yakmaya hazırdım.
    şimdi sevineyim mi üzüleyim mi bilemiyorum...

    umarım, luz casal konseri başka bir bahara kalmıştır; getirenler peşini bırakmayıp, daha uygun bir zamanda tekrar istanbul'a yolunu düşürmeye çalışırlar luz'un...

    YanıtlaSil