19 Ekim 2009 Pazartesi

ben ordaydım, onlar yoktu!

geçen hafta konuşuyorduk; dostum k.'ya, çok güvendiği bir büyüğü şöyle öğütlemiş: "bir şeye ne çok sevineceksin ne çok üzüleceksin."
bu haftasonuki maceram, bu veciz söze -haddim olmayarak- şunu eklememe ilham verdi: "ne de çok isteyeceksin!"
altı ay önce büyük bir heyecanla bilet aldığım oyunun son iki gösterisinin iptal olduğunu, sırf bunun için geldiğim kente indiğim sabah öğrenmek, şimdiye kadar yaşadığım hayalkırıklıklarının en büyüğüydü. bu haftasonu başka bir sürü terslik daha oldu.
demek ki şansımı fazla zorlamışım!

5 yorum:

  1. Hakikaten çok keyifsiz ve hayal kırıklığı yaratacak bir durum olmuş. Ne denebilir ki? Ben olsam günlerce söylenirdim.

    Keyfinizi kaçırmamaya çalışıp Londra’nın başka güzel taraflarına bakınız. Hatta eğer hâla orada iseniz, Soho’da bizim için de biraz dolaşınız.

    Sevgiler

    Gülda

    YanıtlaSil
  2. O kadar çok ballandırırsan seyahatını işte böyle nazar değer. İşte en nihayet kıskançlığımı kusma fırsatını buldum....
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Açıkçası ilk okuduğumda üzüldüm. İzlemenizi ve yorumlarınızı öğrenmek keyifli olacaktı. Ama sonra kısa bir an kıskandım ama benim nazarım değmedi; bilmiyordum çünkü!
    Sevgiler
    Gülda

    YanıtlaSil
  4. merhaba gülda hanım,

    fotoğraf net ipucu vermiyor: londra değil paris.
    tabii, ne fark eder; ister londra olsun ister paris, juliette binoche'suz da yeterince çekici kentler.
    dediğiniz gibi keyif kaçırmayacak, güzel tarafları bol kentler bunlar;
    rutin giden günlük yaşamda bu kentlerde geçirilmiş sıradan bir haftasonu bile insanı diriltmeye, heyecanlandırmaya yeter.

    ancak, bu haftasonu başım(ız)a gelen diğer aksilikleri de düşününce seyahatimin iyice keyifşizleştiğini söylemeliyim; tanıdıklardan -inançlarına göre- kem göz, negatif enerji yorumları gelmeye başlamıştı ki, en son, dönüş ucağında neredeyse karantinaya alınıyorduk; bir de bu gerçekleşseydi, artık ben de "inançlı" bir insan olmuştum!

    samimi yorumlarınız için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. KIMBILIR BELKI DE SIZI DAHA BUYUK BIR HAYALKIRIKLIGINDAN KORUDU.
    YA DA PESINDEN KOSACAK YENI SEYLER GORMENIZI SAGLADI !!!
    ZUGURT TESELLISI !

    YanıtlaSil