11 Mart 2009 Çarşamba

"tabulara,engellere,namuslara,dinlere,dillere,ırklara rağmen aşk ve ilişki üzerine bir çeşitleme..."


"engin-ar"ı geçtiğimiz mayıs'ta istanbul tiyatro festivali'nde seyretmiş olsaydım, çevremdeki herkesi sezon içinde bu gösteriye gönderirdim. artık bu şansım kalmadı; "engin-ar" bu pazartesi-salı garajistanbul'daki dört gösterisiyle seyirciye veda etti. olur da başka bir mekanda denk gelirseniz kaçırmayın!

bu akşam, yoğun bir iş gününün yorgunluğuyla 19.30'da "engin-ar"a, 21.00'de "öldün, duydun mu?"ya gittim.
22.15'te tekrar istiklal caddesi'ne çıktığımda yeniden doğmuş gibiydim; birbirinden iyi, birbirinden yaratıcı iki gösteri seyretmiştim çünkü.

"engin-ar" çıplak ayaklar kumpanyası'nın c dans c ile ortak ürettiği son işi. bu iki topluluğun birlikte kotardıkları daha önceki işler de iyiydi ama bunda sanki kimyalar iyice birbirine uymuş, sinmiş, daha bir kaynaşmış.
çok çok çok iyiydi!
enerjik, dinamik, seksi, espritüel, yaratıcı, zeki, kıvrak, rahat!
dans alanında böylesini türkiye'de bulmak kolay değil. "engin-ar"da her şey denk düşmüş, her şey dozunda; 55 dakikalık bir "yenilenme kürü"! gösteriden çıktığınızda dans edesiniz, bir partiye gidip eğlenesiniz geliyor. evet, arada zor ve sert şeyler de anlatıyor "engin-ar", ama o kadar yaratıcı ve rahat ki, dokunmuyor!
bu dengeyi kurabildiği için konsept sahibi ve yönlendirici candaş baş'ı kutlamak lazım!

"engin-ar"ı merak edenlere: http://vimeo.com/3287334

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder