4 Eylül 2009 Cuma

pina bausch'un anısına




yaklaşık iki saat sonra, türkiye saati ile 16.00'da, wuppertal'deki opera binasında pina bausch için bir anma töreni gerçekleştirilecek. 700 kişilik opera'ya sığamayanlar için, binanın önündeki yeşil alanda 250 kişilik oturma imkanlı yaklaşık 1500 kişilik bir düzenleme hazırlanmış.

hava durumu wuppertal'de yağmur gösteriyor; tam da pina bausch'ya yakışan bir atmosfer! orada, opera'nın içindeki davetliler arasında olmaktansa dışarda, yağmur altında pina'yı anmak unutulmayacak bir anı olurdu...

ben istanbul'dayım; güneşli, cıvıl cıvıl bir öğleden sonrası yaşıyorum. ama aklım ve kalbim wuppertal'de...

kendimce, sabahtan beridir durmadan döndürüp döndürüp tekrar dinlediğim gustavo santaolalla'nın bir parçasıyla anıyorum pina bausch'u...

1 yorum:

  1. Bazen düşünmeden gitmek, yapmak, görmek, dinlemek lazım!..

    Ben yapamadım!.. Aslında sonra neden tek başıma gitmedim diye düşündüm (Hamlet'e) ama çok geç artık. Şuanda N.Y. açılış olacak hımmm şimdi kafamın kenarında N.Y. var.......

    Gitmek, yapmak , görmek ve dinlemek lazım!...

    Bu arada, Bitirim George için Teşekkür ederim. (Ayşe)

    YanıtlaSil