01. anne-sophie mutter – lynn harrell – andre previn, aya irini, ***** (19hzr)
02. anne hallenberg – christophe rousset – les talens lyriques, aya irini, ***** (26hzr)
03. daniel barenboim - la scala filarmoni orkestrası, lütfi kırdar, ***** (30hzr)
04. juan diego florez – alessandro vitiello – borusan ist. filarmoni, aya irini, ****.5 (18hzr)
05. richard galliano – bülent evcil – bruno fromanger – ferenc vizi, aya irini, **** (17hzr)
06. han-na chang – klaus weise – bilkent senfoni orkestrası, aya irini, **** (22hzr)
07. çağ erçağ - halit turgay - bülent evcil - muhiddin dürrüoğlu - ferhat göksel, süreyya operası, *** (27hzr)
08. göran söllscher – jian wang, çinili köşk, ** (09hzr)
festivalin unutulmaz dakikaları:
- "o let me weep", anne hallenberg – christophe rousset – les talens lyriques, aya irini
- "largo", daniel barenboim - la scala filarmoni orkestrası, lütfi kırdar [pina'nın anısına çalındığını hayal ederek dinledim]
- "una fortiva lagrima", juan diego florez – alessandro vitiello – borusan ist. filarmoni, aya irini
- "molto allegro agitato", anne-sophie mutter – lynn harrell – andre previn, aya irini
- "adagietto", klaus weise – bilkent senfoni orkestrası, aya irini
- "libertango", richard galliano, aya irini
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Ben mi takip edemedim bilemiyorum ama 27 Haziran 2009 tarihli Çello Etrafında Buluşmalar adlı Çağ Erçağ’ın da dâhil olduğu konsere ilişkin bir yorum göremedim.
YanıtlaSilSadece üç yıldız ile puanlamanız, talihsiz bir şekilde konsere yetişemeyen izleyici/okur için yeterli değildir. Çünkü Çağ Ercağ’ın da içinde olduğu Çello buluşmasını kaçıran izleyicinin kaçırdığına üzülmesini mi, yoksa sakinleşmesine mi yeteri puandır belli değildir bu yıldız sayısı.
Sevgiler
her biri başka dünyaların ürünü olan yapıtlar arasında bir köprü, ortak bir payda kurulamamışsa/yaratılamıyorsa; rachmaninov'dan başlayıp hadyn, brahms, bruch ve piazzolla'ya -araya erçağ'ın "karadeniz"ini de katarak- uzanan bir konserden zevk almak -bir dinleyici olarak- benim için güçleşiyor.
YanıtlaSilhele de ikinci yarıdaki beş cello düzlemelerinin ilginç ve yaratıcı olmadıkları, hatta "libertango"da icracıların senkronizasyon sorunu yaşadıkları gözönüne alınırsa.