12 Ocak 2020 Pazar

istanbul dans sahnesi 2019-20 sezonu






farkında mısınız, dans alanında istanbul’da pek verimli geçmeyen 2018-19 sezonundan sonra, 2019-20’de azımsanmayacak bir hareketlilik var. 

ilyas odman’ın “yolluk”, gizem aksu’nun moda sahnesi yapımı “hisler arşivi: istanbul”, melih kıraç’ın çıplak ayaklar kumpanyası & arter yapımı “gölge veri”, can bora’nın “dreambaazar”, ekin tunçeli’nin “bir şey”, şima uyar ile ezgi türker’in “trio f5” ve “heads/tails”, ebru cansız, evrim akyay, ışıl bıçakcı, deniz özaydın ve ejder-deniz keskin’in kısa yapıtlarından oluşan mdt istanbul yapımı “dans-analog” sezon başından beridir arka arkaya prömiyer yapan dans işlerinden sadece bazıları.

biz seyirciler açısından bu işlerin hepsini birden takip etmesi zor olsa da, istanbul dans sahnesinin nicelik ve daha da önemlisi nitelik açısından umut verici bir sezon yaşıyor olması mutluluk verici!


2 yorum:

  1. Yeminle hiç farkında değildim Danzon. Hemen bakayım bilet var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda saydıklarımın ilk üçünü ve sonuncusunu seyrettim. diğer dördünü de merak ediyorum ve ilk fırsatta seyretmek istiyorum.
      ilk ikisini çok beğendim. yakın zamanda haklarında daha etraflıca yazacağım. tavsiye ederim ;)

      Sil