6 Temmuz 2013 Cumartesi

polonya'da 04


open'er festivali sadece pop-rock-indie-alternatif müzik festivali değil; tiyatro olduğundan bahsetmiştim. ayrıca; çağdaş sanat ve moda da önemli bir yer kaplıyor festivalde.
polonya'nın en önemli çağdaş sanatçılarından pawel althamer'in bir işi sergileniyor bu yıl.

polonya'da demirperde zamanında kullanılan otobüslerden oluşturduğu uçak şeklindeki yerleştirmesi (bir kaç yıl önceki, cumhurbaşkanının ve devletin önde gelenlerinin topluca ölümüne neden olan uçak kazasına gönderme olduğu söyleniyor) festivalin ilk günü bembeyazmış.
festivalin son günü olan bugün, fotoğraflardan görüldüğü gibi festivale katılan gençlerin rengarenk grafittileriyle kaplanarak süslendi.

open'er'e beraber geldiğimiz müzik yazarı elif, "otobüsün üzerindeki "direngezi" yazısını siz mi yazdınız?" diye sordu bana, "hayır, daha otobüsü görmeye fırsatım olmadı" dedim.
bir kaç dakika sonra onun twitter hesabını takip eden ve open'er'de olan ve "direngezi"yi yazan takipçisi fotoğrafa cevap attı; elif de onunla büyük sahnenin önünde buluşmaya gitti, ben de mihmandarım ula ile uçağı gezmeye ve "direngezi" yazısını bulmaya..




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder