27 Şubat 2010 Cumartesi

floransa yolunda









27 şubat - 7 mart arasında floransa'ya atölye çalışmasına gidiyorum.
akşamlarımı renklendirmek için neler var acaba diye şöyle bir araştırmaya kalkınca hayal kırıklığına uğradım; anlı şanlı rönesans kentinde koca bir hafta boyunca klasik veya çağdaş tek bir dişe dokunur gösteri veya konser bulamadım!
bahane ile kentin çok da fazla olmayan konser mekanlarının, tiyatrolarının yıllık programlarına da şöyle bir göz attım; çok çok zayıf! inanamadım.
belki çok yüzeysel bir izlenim olacak ama; floransa rönesans'ta kalmış sanki!

bir hafta sonra kış sonu fotoğraflarıyla geri dönmeden önce, eski bir floransa yolculuğumdan kalma enstantanelerle ayrılıyorum istanbul'dan...

1 yorum:

  1. RENAISSANCE'IN TADINI CIKARTMANIZ DILEGIYLE...
    BERLOSCONI AMCA KULTURDEN %30 KESINCE ISLER TAVSAMIS ANLASILAN !!!

    YanıtlaSil